poniedziałek, 2 stycznia 2017

Kalendarze na 2017 rok do samodzielnego wydruku

Witam Was wszystkich w Nowym 2017 Roku. Życzę by był pełen spełnionych marzeń i zrealizowanych planów, by przeważały w nim chwile radosne, by przyniósł satysfakcję i spokój w sercu.
  Jak Nowy Rok to i nowy kalendarz być musi:) Ja przeważnie po Bożym Narodzeniu  zaczynam poszukiwania kalendarza do wydruk. W internecie można teraz znaleźć naprawdę piękne projekty, a niektóre z nich są do samodzielnego wydruku i są zupełnie za darmo, jeśli nie planujemy ich wykorzystać komercyjnie:) Wybrałam moje top 10 na 2017 rok (kolejność losowa). Zapraszam do obejrzenia :)

Numer 1 - Optymistyczny


Kalendarz zaprojektowany przez Megan z bloga www.shortstopdesigns.com do pobrania tutaj

Numer 2 - Minimalistyczny



                                                                     Kalendarz od  foreignrooftops.com

Numer 3 - Pozytywnie zakręcony :)



Kalendarz pozytywnie zakręcony od Colorful Disaster dostępny tutaj



Numer 4 - Kolorowy



Kalendarz kolorowy od thislittlestreet.com dostępny tutaj

Numer 5 - Akwarelowy


Ten delikatny, akwarelowy kalendarz pochodzi z bloga myfabulesslife.com, znajdziecie go  tutaj

Numer 6 - Elegancki



Elegancki kalendarz znajdziecie na stronie Karoliny  - www.houseloves.com - do pobrania tutaj


Numer 7 - Botaniczny


 Kalendarz botaniczny znajdziecie na stronie wildrocks.pl dostępny tutaj



Numer 8 - Księżycowy


Kalendarz księżycowy dostępny na stronie sodapop-design.de tutaj

Numer 9 - Motywujący


Kalendarz z motywującymi cytatami na każdy miesiąc znajdziecie na blogu simplylife.pl dostępny tutaj

Numer 10 - Rysunkowy


Kalendarz rysunkowy od jestrudo.pl znajdziecie tutaj

Pozdrawiam Was ciepło!
Aga ze Sweet Village

2 komentarze:

  1. Fajne te kalendarze, nawet nie wiedziałam że tak można... tzn wydrukować sobie gotowy: ) Najbardziej wpadł mi w oko motywujacy oraz akwarelowy
    :) Pozdrawiam Sylwia J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nawet na każdy miesiąc mieć kartkę z innego kalendarza:) Ja chyba tak zrobię, bo ciężko mi wybrać w tym roku jeden.Pozdrawiam ciepło!

      Usuń