czwartek, 28 lipca 2016

Dekorowanie ścian - cz. II - kuchnia, salon i sypialnia



  Ostatnio pisałam Wam, jak prosto, szybko i naprawdę efektownie można udekorować dziecięce pokoiki wykorzystując w tym celu naklejki na ścianę - tutaj.  Teraz czas zająć się 'dorosłymi przestrzeniami' :) W salonie, kuchni czy sypialni można wykorzystać zarówno naklejki, tapety, fototapety, jak i plakaty tudzież zdjęcia własne i bliskich. Ważne by nie przesadzić z ilością - bo jak galeria zdjęć rodzinnych to nie na tapecie w abstrakcyjne mazaje:)


DO KUCHNI


  W całości urządzoną mam tylko kuchnię i gdyby nie ten fakt, kto wie, czy właśnie nie przekonywałabym swojego M. o konieczności "rzucenia" na jedną ze ścian kolorowej tapety:) Do przestrzeni kuchennej wyjątkowo pasują mi jasne, optymistyczne tapety, choć nigdy nie zdecydowałabym się na wyklejenie nimi wszystkich ścian.


Rice

astrefle7coeur.over
Rice

  DO SYPIALNI I SALONU

  W sypialni świetnie sprawdzają się drobne naklejki, jako taki mały akcent np. nad komodą. Ciekawy efekt zrobi też jedna ze ścian z tapetą imitującą cegły lub drewno. Taki motyw bardzo pasuje również do salonowych przestrzeni.


porch

dropdeadgorgeousdaily

AnaVera Design /bloglovin'

5thandstate

homedesignetc


totaho



adairs



 homedit

vtwonen

chiccham


  W naszym salonie jedną ze ścian chcieliśmy mieć całą w zdjęciach rodzinnych. W ogóle bardzo lubię otaczać się zdjęciami mojej rodziny i przyjaciół - często na nie zerkam, więc są i w kuchni i w biurze czy w przedpokoju na półkach. W salonie zaś oprócz zdjęć, zawisły również grafiki z sentencjami. Długo szukałam odpowiednich plakatów. Uparłam się na konkretne dwa, bliskie mi teksty. A że nigdzie nie mogłam takich znaleźć to zaprojektowałam i wydrukowałam je sama:) Efekt pokażę już wkrótce w następnym poście. Tak więc do szybkiego zobaczenia:)



Pozdrawiam Was gorąco!
Aga ze Sweet Village



1 komentarz:

  1. Lubię tapety, choć zdecydowanie bardziej wolę prawdziwą cegłę lub drewno na ścianie : ) Trzeba jednak przyznać, że tapeta potrafi wyglądać bardzo autentycznie i jej nałożenie jest o wiele mniej kłopotliwe. Niedawno pojawiły się też naklejki wielokrotnego użytku, można je odklejać i naklejać ponownie w innym miejscu. Warte uwagi są też tapety z filcu, które potrafią wyczarować bardzo przytulny klimat w sypialni. A galeria zdjęć w salonie to świetny pomysł, też nie wyobrażam sobie domu bez rodzinnych fotek ; ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń