piątek, 30 października 2015

Bieli ci u nas dostatek

Ile ludzi tyle zdań. Ba, podobno nawet gdzie stu Polaków, tam dwieście zdań:) Te różnice przekładają się na gust i styl więc choć podążamy za tymi samymi modami i trendami, to co z nich wybierzemy zależy tylko od nas. 
Niektórzy szczycą się, że moda ich nie dotyczy. Upatrują w tym pewnej wyjątkowości. Nie odmawiam im tego, choć trzeba jasno powiedzieć, że idąc pod prąd jest się dzisiaj zwyczajnie....modnym:) Ja, nie będę się wypierała, że mój gust kształtują obecne trendy. Przecież nie da się zaprzeczyć, że przeglądane z wielką przyjemnością różne magazyny wnętrzarskie, najnowsze kolekcje mebli, porcelany, butów czy pościeli zwyczajnie mają wpływ na to, jak dekoruję swój dom, w co ubieram siebie i rodzinę czy jaki krem nakładam codziennie na nos przed wyjściem z domu. Z tą uwagą że na nowości patrzę przez pryzmat siebie. Bo co z tego, że kolorem roku 2015 ogłoszono marsalę, skoro mnie on zwyczajnie  'nie leży'. 
Z drugiej strony są rzeczy, którym jestem wierna od lat i raczej zdania nie zmienię. Wspomnę tu choćby o kremie nivea (tym granatowym w metalowym pudełeczku), butach na koturnach, dzięki którym moje nogi wyglądają całkiem zgrabnie nawet jak dla mnie:), czy nieśmiertelnej białej porcelanie, która pasuje zawsze i wszędzie - na urodzinach cioci, na weselu czy w zwykły piątkowy obiad. I choć wiecie, jak wielbię pastele, bieli ci u nas zawsze dostatek. Czy jest modna? Moje zdanie: zawsze i wszędzie:)













 Na zdjęciach:

1/ Koszyk druciany okrągły Ib Laursen
2/ Młynki White zestaw Ib Laursen
3/ Dzban Mynte Pure White Ib Laursen
4/Filiżanka Jumbo Pure White Ib Laursen
5/ Chlebak mały emalia Pure White Ib Laursen

Pozdrawiam Was ciepło!
Aga ze Sweet Village






2 komentarze:

  1. aguś zabieliłaś na maxa:) masz jednak rację że biel elegancka i nieśmiertelna:) koszyk z ib przytuliłbym czule:)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina ten koszyk to mój prywatny hit ostatnio - wszystko z nim dekoruję, a to dynie tam wkładam, a to liście, czasem cukierki, teraz młynki na sól i pieprz - no po prostu uwielbiam go:) Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń