niedziela, 6 września 2015

Pod kołdrą

Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz. Powiedzenie stare jak świat i bardzo prawdziwe. Dla mnie i  w przenośni i w dosłownym znaczeniu - bo nie wiem czy Wy też tak macie, ale na mój komfort spania ( i potem poziom wyspania)  ogromny wpływ ma to, pod czym i w czym śpię. Oczywiście, że nie raz zdarzało się kimać na biwaku pod nie do końca pachnącym świeżością kocem z flaneli, czy w w ogóle nie trzymającym ciepła śpiworze, za to z ukochaną osobą w objęciach. I nie powiem - wspomnienia z tych czasów mam niezłe i nie kojarzę bym wówczas za często marudziła na niedogodności noclegowe. Ale bądźmy szczerzy - jestem już nieco starsza, a z wiekiem człowiek robi się wygodniejszy. I nie ma w tym przecież  nic złego, że doceniamy komfort, i coraz częściej możemy i umiemy go sobie zapewnić. Nie wyobrażam więc sobie dzisiaj mojej sypialni innej, niż taka, jaką jest. Z pościelą mięciutką w szare zygzaki, z prześcieradłem na gumkę, by nie czuć w nocy pod tyłkiem ściągniętego kawałka materiału, z  idealnie dobraną pod kolor różową narzutą i ze świecami na stoliku ze skrzynki po jabłkach. Dobrze mi, gdy zasypiam w tych różach poplątanych z szarością. A gdy mi się nudzą - zmieniam na wersję miętową lub biało-czarną. W każdej czuję się dobrze, choc ostatnio zygzaki rządzą niepodzielnie. 








A nasz Jaś choc malutki, też przecież zasługuje na pełen komfort sypialniany. Został więc obdarowany nowym kompletem pościeli o wdzięcznej nazwie Sea Side. U niego królują odcienie bieli i niebieskiego z odrobiną czerwieni. Po radości z jaką wskakuje do łóżka wnioskuję, że wybór mamy został zaakceptowany:)









 Pozdrawiam Was serdecznie i życzę przyjemnych snów w Waszych pościelach. Lecę pod swoją kołdrę:)
Aga ze Sweet Village


Na zdjęciach:

3 komentarze:

  1. aguś cuda nam tu zaserwowałaś:-)
    a w komplecie jest też poduszka w te domki?
    buziak wielki dla Jasia;-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karola:) Co do poduszki - mozna zamienic gwiazdki na domki, nie ma problemu:) Wystarczy napisac w komentarzu, jaką konfigurację by się chciało.
      buziaki dla całej rodziny!

      Usuń