wtorek, 23 grudnia 2014

To już czas

Na nas pora Kochani, właśnie pakuję ostatnie prezenty i wkładam ostatnie ciuszki synka do torby. Jutro z samego rana wsiadamy w samochód i jedziemy, by spotkać się z bliskimi. Niby to nic niezwykłego ( przecież wspólne obiady czy kolacje w gronie rodziny zdażają się często w ciągu całego roku), jednak niezmiennie od lat w Wigilę, gdy patrzę na nas wszystkich razem, dopada mnie wzruszenie.
W naszej rodzinie nie może być świąt bez wspólnego śpiewania kolęd. Kiedy byłam nastolatką zawstydzało mnie to wspólne kolędowanie - czułam się skrępowana, kiedy dziadek czy babcia wkładali  do ręki śpiewnik i "zmuszali" cała rodzinę do aktywnego uczestnictwa. Dziś bardzo doceniam tą tradycję, i choć mój głos pozostawia wiele do życzenia, śpiewanie sprawia wiele radości. I właśnie tej radości oraz wielu niezapomnianych chwil z bliskimi życzę Wam wszystkim z okazji Bożego Narodzenia. A i oczywiście wymarzonych prezentów:)







 Pozdrawiam Was ciepło!
Sweet Village






3 komentarze:

  1. Wesołych Świat kochana dla ciebie i twoich bliskich!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, dużo radości i spokoju dla całej Waszej rodziny!

      Usuń
  2. Radosnego Świętowania i wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń