wtorek, 9 grudnia 2014

Świąteczne przyśpieszenie

Nie wiem jak Wy, ale ja co roku mam takie deja vu : wszyscy do pewnego momentu mówią, że za wcześnie te kolendy i choinki w sklepach, że to przesada, aż tu nagle następuje zmiana frontu i gdzie się nie obrócę słyszę, że Boże Narodzenie już za chwilę:) Złapałam na tym nawet moją mamę, która mniej więcej tydzień temu zupełnienie nie wspominała nic o bożonarodzeniowych planach i krzątaninie, by raptem wczoraj oznajmić mi, że przecież teraz to już większość zakupów świątecznych powinna być zrobiona, bo do Wigilii zostało tyle, co nic:) Tak mniej więcej dzieje się koło 6-ego grudnia, dlatego coraz częściej dzielę grudzień na czas przed i po Mikołaju. Coś w tym jest - mam wrażenie, że po Mikołajkach czas zasuwa z podwójną prędkością i ostatecznie zwalnia dopiero 24-ego grudnia. W tym roku  mam to szczęście, że Boże Narodzenie mamy u mamy (mojej i  mojego M.), więc plany kulinarne związane są tylko z kwestią słodkości, podczas gdy bigosy, karpie, wigilijne barszcze itp. będą produkcji maminej:) Można więc skupić się na dekorowaniu domu i prezentach - bo tych, wciąż jeszcze nie mam, a zgodnie z kalendarzem weszłam już w tryb podwójnej prędkości czasowej:) 

PS: A wszystkich, którzy tak, jak ja, wciąż mają przed sobą świąteczne zakupy lub są w ich trakcie - zapraszam do https://sweetvillage.pl/ Mamy dla Was w Świątecznej Mega Promocji m.in. chlebaki, miseczki, filiżanki, lampiony, kocyki oraz ozdoby świąteczne :) 













Pozdrawiam Was ciepło!
Sweet Village

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i dekoracje, a kolor czerwony chyba wszystkim kojarzy się z Bożym Narodzeniem, choć właściwie do końca nie wiem dlaczego.Może to chodzi o Św,Mikołaja i jego czerwony strój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czerwony na Boże Narodzenie u nas obowiązkowy, choć też sama nie wiem, czemu akurat czerwień:)

      Usuń
  2. my również wigilie spędzamy u rodziców więc część kulinarnych przygotowań Nas nie dotyczy :)
    propozycje prezentowe bardzo mi się podobają i być może skorzystam z Waszych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te potrawy świąteczne prosto z kuchni mamy - to jeden z uroków tych świąt - smaki z dzieciństwa:) Co do promocji- gorąco zapraszamy, bo naprawdę warto:)

      Usuń
  3. Słuszne spostrzeżenie! Rzeczywiście wszyscy już zaczynają mówić, że święta za pasem :) Kubki Ib, potrzebuję Was :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubki czekają chętne na przygarnięcie:) Buziaki:)

      Usuń
  4. cudne te drewniane maleństwa chętnie bym takie przygarnęła:-)
    Aguś pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. konik i drewniane zabawki urocze;)))pozdrawiam cieplo;)))

    OdpowiedzUsuń