środa, 22 października 2014

Torby papierowe w stylu skandynawskim

U mnie zawsze worków, koszyków czy toreb do przechowywania różności za mało. Nie wiem, kiedy i jak ja to gromadzę, niby nie jestem z typu ludzi twierdzących, że "wszystko się kiedyś przyda", niby potrafię podjąć męską decyzję i przed każdymi świętami zrobić czystkę w szafie czy na kuchennych półkach. Niby. Bo prawda jest taka, że w tych szafkach, na półkach i w półeczkach wiecznie "coś" się znajduje - zawsze przywlekę do domu jakieś skarby. Bo okazyjnie, bo warto, bo przecież cioci Marysi już się nie przyda, a takie piękne........ Tym sposobem udało mi się uzbierać całkiem niezłą kolekcję rzeczy absolutnie niezbędnych i typowych "przydasiów". Stos zabawek Jasiowych też znacznie urósł przez te niespełna dwa lata odkąd jest z nami. Nic więc dziwnego, że wszystko, co pomaga sensownie przechowywać ten cały dobytek, jest mile widziane. A jak jeszcze pełni funkcję dekoracyjną to już zalicza się do rzeczy absolutnie niezbędnych:)
Oczywiste więc, że kiedy trafiłam na torby papierowe do przechowywania, to nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Zachwyciły mnie, zwyczajnie przepadłam:) Tak proste rowiązanie, a tak estetyczne, tak cudownie dekoruje pomieszczenie - i to zarówno pokój dla dzieci, jak i te nasze, dorosłe przestrzenie. Nie dość, że ekologiczne (wykonane z organicznego papieru recyklingowego), to wielokrotnego użytku, wytrzymałe, trzymające formę, niezależnie co do nich wrzucimy. A wrzucić można wiele, ile ludzi tyle pomysłów :)





Źródło: by Sweet Village, Pinterest, fanpage firmy Blacksis, proksaphotography.com, littleboyinthecloset.wordpress.com

Chciałam Wam w tym poście pokazać również zdjęcia z wykorzystaniem toreb u mnie w domu, ale odkąd do naszego sklepu przyjechało kilka wzorów, nie mogę się zdecydować, który ostatecznie wybrać. Raz myślę, że idealny będzie czarny jeleń, to znowu za chwilę pada na szare i czarne gwiazdki. Następnego dnia  jednak chmurki pasują mi najbardziej. Cóż przekleństwo urodzaju jak nic:) A Wy macie swoje typy? Piszcie śmiało, może i ja dzięki Wam wreszcie zdecyduje się na konkretny model:)

PS: A torby papierowe w różnych wzorach już są dostępne w naszym sklepie. Zajrzyjcie do sweetvillage.pl :)

16 komentarzy:

  1. Świetne-praktyczne i bardzo ładne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja krzyżyki i literki...na to stawiam...szalenie mi się to wszystko podoba ;-). Buziaki i wspaniałego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..... chciałabym być tak zdecydowana,, jak Ty w tym temacie:) Jest już późno więc miłego wieczoru Oluś:)

      Usuń
  3. wybór wzorów szeroki więc naprawdę ciężko się zdecydować choć ja zapewne postawiłabym na ukochane gwiazdki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko, ja chyba ostatecznie też wybiorę gwiazdki - w kolorze czarnym, tym bardziej, że wkrótce planuje jeszcze trochę tekstyliów w gwiazdki - będzie super wszystko się komponowało:) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. A gdyby tylko były groszki to one by moje gusta skradły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmmmmmmmm do córci może zamówię ... tylko czy wytrzymają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak:) Naszem Jasiowi jeszcze nie udało się ich zniszczyć, a kto zna mojego synka, ten wie, że to najlepsza rekomendacja:)

      Usuń
  7. Uwielbiam wszystkie rzeczy z papieru :) A te torby z Twoich zdjęć są po prostu genialne :) Szybki i jaki piękny sposób na porządek w domu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiadomo, że Skandynawski design wiedzie prym w urządzaniu wnętrz. Torby powyżej to potwierdzają - są niezwykle stylowe. Super wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można kupić takie torby? jaka cena i jakie są ich wymiary? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torby w jelenia i gwiazdki są dostępne tutaj: https://sweetvillage.pl/przechowywanie/kosze-worki-papierowe

      rozmiar to 75x45x13cm

      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Coraz częściej widzę prezentacje toreb papierowych w takim stylu. Kto by pomyślał, że moda będzie aż tak abstrakcyjna. Podoba mi się to rozwiązanie. Estetycznie, modnie i ekologicznie.

    OdpowiedzUsuń