środa, 17 września 2014

Byłam, widziałam.....

Szkoda, że tylko na chwilę, szkoda że na sam koniec, ale cieszę się , że w ogóle udało się tam być. O czym mowa? O Wawa Design Festiwal, a dokładnie o targach WyRÓBkup, bo tam dotarłam. Cały festiwal to bogaty zestaw wykładów, wystaw czy warsztatów oraz liczne imprezy towarzyszące tj. m.in. właśnie WyRÓBkup. Krążąc między stoiskami wpadło mi w oko kilka ciekawych rzeczy, które chcę Wam dzisiaj pokazać. Zacznijmy od druciaków, bo to ostatnio moja miłość. Te, które pokazuję poniżej są z firmy Dedeca, wykonuje je przesympatyczna pani Agnieszka. Technika zaplatania druciaków, jaką opracowała właścicielka narodziła się pod wpływem marzenia o stworzeniu z surowego, twardego drutu lekkiej, ażurowej i delikatnej materii, niczym splecionej z powietrzem. Pani Agnieszka wykonuje w tylko sobie znany sposób lampy, misy, świeczniki, wazony. Efekty niesamowite:)




Oświetlenie z wykorzystaniem aparatów, telefonów czy suszarek fryzjerskich zaprezentowała firma Refreszdizajn. Co prawda, nie skusiłabym się osobiście na wprowadzenie takich elementów do własnego domu, ale trzeba przyznać, że wszystko wyglądało  intrygująco.




Z propozycji dla dzieci spodobały mi się gry z filcu - mięciutkie i stymulujące rozwój. To nie nowość, bo widziałam już je na rynku dawno temu, ale teraz pierwszy raz mogłam pomacać, poprzyklejać , poodklejać i przyznaję, że odczucia mam bardzo pozytywne:)
Z dziecięcych rzeczy uwagę zwróciły jeszcze  półki w kształcie domków, chmurek czy plastrów miodu - któ wie, moze wkrótce nasz Jasiek, również stanie się właścicielem jednego z takich domków:) 






Na koniec zostawiam Was z porcelanowymi kubkami z Manufaktury w Krakowie, cudną drewnianą szafą ( na żywo jest niesamowita!) oraz drewnianymi, zabawnymi wieszakami (idealne na prezent:))









Pozdrawiam Was ciepło!
Sweet Village

1 komentarz:

  1. Super festiwal, pozdrawiam i zapraszam do mnie. śliczny prezent do wylosowania i nie tylko

    OdpowiedzUsuń