piątek, 1 sierpnia 2014

Wisienka na torcie

To już rok, odkąd zasiadłam przed moim komputerem i nieśmiało naskrobałam swój pierwszy post na blogu. Dzisiaj przeczytałam go ponownie, nosił tytuł Piewszy raz. Wiele zmieniło się od tego pierwszego razu. Niby tylko rok, ale to tak naprawdę aż rok. Już nawet nie pamiętam dokładnie, jak to było na samym początku. A nauczyć się musiałam dużo, bo powinnam się Wam przyznać, że byłam zupełnie zielona, jeśli chodzi o sprzęt komputerowy, robienie zdjęć, dodawanie linków itp. Nawet Facebooka nie ogarniałam jeszcze rok temu:) Dzisiaj chciałam Was zaprosić na małą migawkę z tego wspólnie spędzonego na blogu roku. Cieszył mnie każdy Wasz wpis, każdy komentarz, ale przede wszystkim cieszyła mnie Wasza obecność:) Kochani - przeczytajcie post do końca - wisienka na torcie musi być:)
















A oto wspomniana wisienka: z okazji pierwszej rocznicy powstania bloga Sweet Village 1-wszy sierpnia to dzień absolutnej obniżki cen -  wszystko w sklepie Sweet Village obniżone o 20%! Zatem zapraszam do buszowania po naszych półkach sklepowych:)
http://sweetvillage.pl/

Pozdrawiam ciepło!
Sweet Village

4 komentarze:

  1. Aguś jak ja Ci zazdroszczę tego retro radyjka częściej umieszczaj z nim foty:-)
    gratuluję roczku:-)))))))
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ja je uwielbiam, postaram się, żeby było go więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana,gratuluję roczku i życzę kolejnych kreatywnych latek w blogosferze!!!!
    Buziaczki i uściski!!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roczku:)
    kolorowo u Ciebie było i jest:)

    OdpowiedzUsuń