czwartek, 7 sierpnia 2014

Duńskie nowości i finał Marine

Kochani,
Nie było mnie parę dni w domu. Ponieważ w tym roku nie możemy pojechać na prawdziwe wakacje, postanowiłam pojechać na chwilę z Jasiem do dziadków. Dla niego to mega atrakcja - wszystkie kąty nowe, nowa trawa, inne psy, no i do tego babcia nie ma zabezpieczonych szafek i szuflad - istny raj na ziemi dla takiego malucha:) Ja też nieco odpoczęłam, miło było też przejść się po "starych śmieciach" i spotkać "starych znajomych". Dzisiaj wróciłam a w skrzynce czekał już na mnie świeżutki katalog Ib Laursena jesień/zima 2014. I choć wiem, że nieco dziwnie ogląda się dekoracje w klimacie Bożonarodzeniowym w środku lata, to postanowiłam podzielić się z Wami tym, jakie nowości szykują dla nas. Mnie, jak zwykle Ib Laursen zachwycił. A Wy co sądzicie?

Kliknij by zobaczyć cały katalog: Katalog Ib Laursen jesień/zima 2014












A na koniec wyniki zakończonego wczoraj konkursu Marine. Widzę, że chyba najbardziej lubicie lato za przepyszne smaki i odpoczynek nad morzem. Ja również - maliny, borówki, porzeczki, do tego szum fal, ciepłe promienie słońca na skórze....Ach, lato mogłoby trwać wiecznie:) Nie przedłużając - wygrana powędruje do :

KARMELOWA: 
"1.Za co lubię lato?Hm,no to zaczynamy wyliczankę ;p : za spektakularne zachody słońca, za feerię barw i zapachów, za możliwość wyrwania się nad morze i delektowanie się tym nadmorskim klimatem i widokami, za gofry z bitą śmietaną i jagodami...Mogę tak jeszcze więcej wymieniać ;p
2.W sklepiku najbardziej podobają mi się oczywiście moje ulubione i upragnione skorupy IL,kosze wiklinowe i piórkowa kolekcja tekstyliów :)
Czekam z niecierpliwością na wyniki :)
Pozdrawiam!"

Serdecznie gratuluję i bardzo dziękuję wszystkim za udział:)

Pozdrawiam ciepło!
Sweet Village

13 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni :-) Nowe produkty Laursen jak zawsze zachwycają. Postarzane ramki w kolorze miętowym i wiszące kolorowe czapy chyba najbardziej mi się podobają. Piękne też świąteczne dekoracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Dziękuje za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Że co?! JA???!!!! O matko i córko!!!! ALEŻ SIĘ CIESZĘ!!!!!!!! :)))
    Kochana Ty moja,chodź to cię uściskam! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś kochana,nie mogę znaleźć twojego maila żeby się z tobą skontaktować ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję Karmelowej wspaniałego prezentu.
    Piękne produkty pokazałaś z katalogu.
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, dzięki za zabawę i zapraszam do mnie na candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla karmelowej a dla Agi podziękowanie za candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham BN i nawet lato mi tego nie przykryje hihi

    OdpowiedzUsuń