piątek, 18 lipca 2014

Konkurs w stylu marine :)

Wakacje w pełni, a przecież lato nie może obyć się bez stylu marine! Czerwienie, niebieskości, beże, bielie i motywy morskie są teraz górą! Takie połączenie kolorów zawsze przynosi wspomnienie o morskim szumie fal, więc nic dziwnego, że jest tak popularne w sezonie letnim. Jeśli chcielibyście wnieść odrobinę takiego klimatu  do własnego wnętrza - zapraszam do naszego wakacyjnego konkursu, gdzie do wygrania zestaw pięknych dekoracji: szklany lampion Garden Trading, ręcznik kuchenny Marine oraz zestaw czerwonych kubków ceramicznych od Ib Laursena. Do udziału zapraszamy również tych, którzy cieszą się w swoich domach i mieszkaniach stylem marine. Przecież pięknych rzeczy nigdy za wiele, prawda?:)





A oto zasady konkursu:

1. Odpowiedz na pytania: Za co najbardziej lubisz lato? 
2. Odpowiedz na pytanie: Co spodobało Ci się w naszym sklepie sweetvillage.pl?
3. Jeśli masz konto na Facebooku, polub nasz fanpage SweetVillagePl
4. Jeśli prowadzisz bloga, wklej i podlinkuj baner naszego konkursu
5. Do zabawy zapraszamy wszystkich, tak więc jeśli nie posiadasz Facebooka czy bloga, odpowiedz na pytania w komentarzu wraz z adresem e-mail.

Wyniki ogłoszone zostaną 7.08.

Pozdrawiam ciepło!
Sweet Village

39 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam:) Lato najbardziej lubię za owoce- a szczególnie maliny. W skpeie podobają mi się chyba najbardziej lampiony i melamina. Fb- brak, bloga póki co też - wieć zostawiam maila: mirkoko@wp.pl
    Mira Okowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Lato najbardziej lubię za szaleństwo, okres beztroski, kiedy można wziąć urlop od codzienności i rzucić się w wir przygody, poznawania nowych miejsc, ludzi... Kiedy luzują się granice i bariery a świat staje otworem...
    Co mi się podoba w sklepie? Łatwiej byłoby odpowiedzieć, co nie... :P Chyba postawię na naczynia z melaminy - ułatwiają współpracę z potomkiem i są takie kolorowe! Praktyczne i estetyczne :) Czego chcieć więcej? ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. A można wziąć udział, nie mając FB?
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można:) Prośba tylko o podanie maila w komentarzu:)

      Usuń
    2. A, teraz doczytałąm:) To super - lato najbardziej lubię za słońce, za wygrzewanie na plaży, uwielbiam jak jest gorąco po prostu. W sklepie podobają mi się chyba najbardziej lampy - takie do kuchni w kolorze Clay. No i jeszcze puszki na cukier, kawę itp. Mail: akiraga79@o2.pl

      Usuń
  4. Jestem zmarzluchem który uwielbia wylegiwać się na słonku.....a potem cierpi ze względu na oparzenia słoneczne:I Dlatego moim faworytem w lecie jest temperatura około 25 stopni z niebem pokrytym chmurami:) Ze sklepu podoba mi się seria kuchenna- patery, kubki i dzbanuszki wręcz uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie negatyfffka z http://negatyfffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś a ja najbardziej lubię poranny świergot ptaszków gdy otwieram oczy a później gdy już maszeruję do pracy, słońce które rozświetla moje kasztanowe włosy, gorący piasek pod stopami na plaży i ten optymizm który mnie przepełnia.
    No cóż moja miłość do Ib trwa no i zakochana wciąż jestem w lampie Fishing Clay Garden Trading;-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato uwielbiam za dni pełne słońca, za soczystą zieleń trawników, łąk i drzew, za piękne kolory kwitnących kwiatów :)
    Za zapach powietrza o poranku i po zachodzie słońca :) Za ciepłe noce i rozgwieżdżone niebo :)
    W sklepie bardzo podoba mi się ceramika Ib Laursena, lampiony i koszyki :)
    Banerek zabieram ze sobą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga nie mam, a na FB polubiłam już dawno:) lato kocham chyba najbardziej za smaki- bób, maliny, jagody, pyszne lody, wiśnie, smażone ryby nad morzem.......Lato mogło by trwać cały rok:) W sklepie najbardziej podobają mi się: kosz Bloomingville, kubki i talerze Rice, koce Szafa Tosi i kocyki dla dzieci.
    mail: jolamaciejkowa@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Lato lubię najbardziej za Słońce Upały a co za tym idzie kąpiele w morzu i słoneczne!
    Sklep SweetVillage podoba mi się cały! A z przedmiotów dostępnych w sklepie podoba mi się bardzo tabliczka serce!
    Na facebooku polubione od dawna, a na blogu już jest nowy post o konkursie! :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Za co najbardziej lubisz lato?

    Lato lubię za słonko, które budzi mnie co ranek i świeci w ciągu dnia sprawiając wielki uśmiech na twarzy i opaleniznę na mojej bladej skórze. Za owoce, które pożeram w niezliczonej ilości: arbuzy, borówki z jogurtem, truskawki w deserze Eton Mess i maliny, które najlepiej smakują prosto z krzaka:) Za ciepłą wodę w morze i nagrzany pasek pod stopami, który delikatnie mnie gilgocze:) Za pływanie pod gołym niebem w basenach i pluskanie z narzeczonym:) Za sukienki, które są lekkie i zwiewne i zawsze do wszystkiego pasują:) Za japonki i koturny, bo wreszcie pokażę moje miętowe paznokcie na stopkach, za kolory, bo wszędzie kwitną kwiaty i trawa jest tak pięknie zielona, za długie nocne spacery i zdjęcia o zachodzie i wschodzi słońca. Po prostu kocham lato <3

    2. Co spodobało Ci się w naszym sklepie sweetvillage.pl?

    Uwielbiam Waszą ceramikę! Pastele są moim absolutnym hitem i mogłabym się otaczać nimi dziennie, a Wasze naczynia są tak cukierkowe, że nawet zwykła kawa czy musli zamienia się w cudo :)

    3. Polubione jako J.B.

    4. http://jazakupoholiczka.blogspot.com/

    5. perfekcyjny.poradnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Latem najbardziej uwielbiam rodzinne spotkania w ogrodzie dziadków mojego męża :) spotykają się tam całe pokolenia, mój trzyletni syn szaleje w basenie ze swoim tatą, gra w piłkę z dziadkiem i podlewa warzywa (ostatnio usilnie podlewał ogórki) ze swoim pradziadkiem :) spędzamy tam każdą wolną chwilę, czasem całe dnie, jeśli pogoda na to pozwala. Dlatego do takich spotkań najbardziej praktyczne są właśnie naczynia z melaminy :) są piękne, kolorowe i jakże praktyczne. I podobają mi się u Was bardzo!

    Na FB polubiłam Was już dawno :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lato uwielbiam za słońce, za wszechobecną atmosferę luzu, za dorodne arbuzy... A w tym roku dodatkowo za wakacje od szkoły mojego synka. ;) A dziś dodatkowo za super marynarską sukienkę, która właśnie do mnie dotarła. :)
    Wasz Sklep ma cudny asortyment, jednak najbardziej przemawia do mnie ceramika Ib Laursena i kolorowa melamina. :)
    Pozdrawiam i miłego dnia. :)
    Żaneta, zaneta_78@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry...Lato, właśnie trwa i jest piękne!Uwielbiam je za niezwykłą aurę sprzyjającą miłości, namiętności...za kolory, które wnosi do wnętrz i dusz...Za nadzwyczaj realną nadzieję na lepsze jutro...za bikini, za mini,za wszystko co w nim niezwykłe, ulotne i warte grzechu!Pozdrawiam.Joasia Szczepańska

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Za co lubię lato?Hm,no to zaczynamy wyliczankę ;p : za spektakularne zachody słońca, za feerię barw i zapachów, za możliwość wyrwania się nad morze i delektowanie się tym nadmorskim klimatem i widokami, za gofry z bitą śmietaną i jagodami...Mogę tak jeszcze więcej wymieniać ;p
    2.W sklepiku najbardziej podobają mi się oczywiście moje ulubione i upragnione skorupy IL,kosze wiklinowe i piórkowa kolekcja tekstyliów :)
    Czekam z niecierpliwością na wyniki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. witam, z wielką przyjemnością wezmę udział w konkursie (wszystkie warunki spełniłam)

    Za co lubię lato? Za przepiękne łąki pełne polnych kwiatów i zapachów, za świeżość po burzy, za truskawki i za czereśnie, za długie dni, które zdają się nie mieć końca, za urlopy i nadmorskie wycieczki, za...

    Co podoba mi się najbardziej w sweetvillage.pl? Cała miętowość (ze IB LAURSEN na czele i melaminą wszelaką)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html Jak nie można kochać lata, jak dla mnie mogłoby trwać cały rok. Kocham je za długie dni, które można spędzić na świeżym powietrzu, za to że ludzie częściej się uśmiechaj ą, za kolory i zapachy.Sklep jest cudny, kolory są niesamowite, a zbieram teraz na wagę kuchenna , która można u Was kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lato kocham, lubię i uwielbiam za owoce (truskawki, jagody), słońce - opaleniznę oraz to, że można wyspać się trochę dłużej bo nie trzeba poświęcać mnóstwo czasu na ubranie czapki, szalika itp.:)
    Ze sklepu sweet village na tą chwilę chciałabym najbardziej mieć miętową paterę idealną na letnie babeczki z jagodami!
    Mój mail to: monikaa_aa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Lato kocham, lubię i uwielbiam za owoce (truskawki, jagody), słońce - opaleniznę oraz to, że można wyspać się trochę dłużej bo nie trzeba poświęcać mnóstwo czasu na ubranie czapki, szalika itp.:)
    Ze sklepu sweet village na tą chwilę chciałabym najbardziej mieć miętową paterę idealną na letnie babeczki z jagodami!
    Mój mail to: monikaa_aa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak marynistycznie, to zabraknąć mnie nie może. Lato uwielbiam za te łąki usłane kwiatami, zbożami, za bociany, za letni deszcz, kąpiele w morzu, spacery po plaży i moją wakacyjną przerwę od pracy...oj tak.
    A w sklepiku to podoba mi się wiele rzeczy, urzekła mnie np. waga Retro, porcelanowe kubki z motywami kwiatowymi, ceramika - dzbanuszki, patery...ach
    banerek umieściłam o tu http://agea-happiness.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Agea

    OdpowiedzUsuń
  19. Lato lubię za słońce i deszcz i krótki rękaw u bluzki. Lubie je za odsłonięte nogi i bose stopy. Piegi na mojej twarzy uparcie powracające... Lubie lato za chaos który wprowadza do zycia. Każdy dzień jest inny. Każdy jest zagadką...

    banerek na blogu dekormaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. lato to dla mnie czas magiczny,czas w którym wszystko się może zdarzyć,czas podróży,poznawania nowych miejsc i ludzi,czas w którym wszystko jest możliwe a my naładowani słoneczną energią jak podczas żadnej innej pory roku częściej się uśmiechamy :)

    w SweetVillagge podoba mi się niemal wszystko ale idąc letnim tropem moim faworytem jest bajecznie kolorowa ceramika od Rice :)

    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię na fb jako Bernadeta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    Lata nie sposób przeoczyć i nim się nie cieszyć. Na każdym kroku słychać śpiew ptaków, słońce przyjemnie przygrzewa a w ogrodach jest bajecznie kolorowo. Chce się żyć! Lato to nie tylko słońce, zieleń i kobierce kwiatów dookoła. Obfitość owoców i warzyw sprawa, że ma ono też swoje smaki. Odkrywanie ich to fantastyczna zabawa, która dla tych co mają wakacje może trwać aż dwa miesiące. Jędrne czereśnie, wonne maliny, arbuzy...
    Lato kocham także za wymarzony relaks, czy to w górach, czy jak w tym roku nad morzem zawsze jest to powód do radości jak i wspaniała opalenizna. Nawet gdy pogoda nie dopisze, to mogę się nawdychać dobroczynnego jodu, odprężyć słuchając kojącego nerwy szumu fal...
    W sklepie SweetVillage podoba mi się szczególnie kolorowa ceramika i tekstylia

    OdpowiedzUsuń
  22. Lato to słońce, kwiaty, śpiew ptaków o poranku, soczyste owoce; wspólne wyjazdy nad morze, w góry lub do domku na wsi.
    Jednak dla mnie bardzo ważna oprócz słonka jest wysoka temperatura - kocham ciepło !!!
    W sklepie wszystko bardzo ładne, ale gdybym miała wybrać to może piękne kubki ceramiczne w romantyczne wzory kwiatowe.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do zabawy!
    Lato lubię ponieważ... wtedy mam urodziny , rocznicę ślubu, mam wakacja i mam też wiele pracy w ogrodzie (która bardzo lubię).
    W sklepie najberdzoej wpadła mi w oko ceramika użytkowa - gdybym mogła kupiłabym wszystko!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Lato zdecydowanie lubię za nieprzebrany wybór owoców i warzyw - kocham poranne wypady na targ, ferię barw na straganach. Uwielbiam ciepły letni deszcz i upalne popołudnia spędzane na piknikach nad jeziorem.
    Jeśli chodzi o sklep, moje serce skradł lampion (Clay Garden Trading) - po prostu uroczy :)
    Zapraszam do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/ - tam znajdziesz baner :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Odpowiedz na pytania: Za co najbardziej lubisz lato?

    Mam wtedy wakacje :)

    2. Odpowiedz na pytanie: Co spodobało Ci się w naszym sklepie sweetvillage.pl?

    Ten fantastyczny miętowy chlebak! http://www.sweetvillage.pl/kuchnia/chlebaki/chlebak-maly-emalia-vintage-mint-ib-laursen-detail

    3. Jeśli masz konto na Facebooku, polub nasz fanpage SweetVillagePl

    Polubione :)

    4. Jeśli prowadzisz bloga, wklej i podlinkuj baner naszego konkursu

    Podlinkowany na pasku bocznym :) http://anek73.blogspot.com/

    5. Do zabawy zapraszamy wszystkich, tak więc jeśli nie posiadasz Facebooka czy bloga, odpowiedz na pytania w komentarzu wraz z adresem e-mail.

    ak.anek@wp.pl

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za przypomnienie o konkursie bo całkowicie wypadł mi z głowy :-)

    1. Lato najbardziej lubię za ... wakacje! To chyba najbardziej oczywista odpowiedź :-) Czas kiedy możemy wziąć wolne, wyjechać, odprężyć się, wypocząć, odciąć od wszystkich trosk i codziennych spraw. Wypoczynek latem jest najprzyjemniejszy, mamy słońce, ciepłe jeziora, morza, ciepły wiatr we włosach, cudowny zapach lasu, owoców. Lato daje nam niesamowicie dużo możliwości spędzenia tego czasu na łonie natury, możemy chodzić boso po trawie, piasku, leżeć na plaży i wdychać ciepłe powietrze które ma zapach tych wszystkich cudów natury które latem się uwidaczniają :-) I jeszcze jedno, uwielbiam lato za kolor nieba który w słońcu ma tysiące barw!
    2. Obecnie moją uwagę przykuło piękne czerwone naczynie do zapiekania IB Laursen http://sweetvillage.pl/kuchnia/ceramika/naczynie-duze-do-zapiekania-retro-strawberry-ib-laursen-detail
    3. Lubię i odwiedzam często :-)
    4. Nie prowadzę bloga
    5. aalita@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię najbardziej lato za zapach nagrzanego słońcem łanu zboża. W sklepiku można znaleźć wiele ślicznych przedmiotów. Podoba mi się to, że można je wybierać pod względem koloru. Najbardziej spodobała mi się lampa Bajkowy Las White. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością zapisuję się:)

    1. Za co najbardziej lubisz lato? Uwielbiam lato bo są wakacje! Chociaż chodzę do pracy to czuje się w powietrzu wakacje, kolory, słońce i ciepło:)
    2. Co spodobało Ci się w naszym sklepie sweetvillage.pl? A w sklepie najbardziej podoba mi się emaliowany chlebak w kolorze niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  29. LATO przemawia do mnie obrazem, ujmującym w sobie całą paletę doznań. Jest jak „Błękitna Rapsodia”, stą też…w „moim sercu gra muzyka”. Pragnąc chwycić tęczę tej cudnej pory roku, nucę; „...więc chodź, pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko”. Daj czysty nieboskłon, żarliwe słońce i piasku ręcznik. „Dziewczyny lubią brąz”, a więc i o takąż Dziewczynę poproszę. :) Dla relaksu wybiorę „zielone wzgórza nad Soliną”, dla języka „smak pomarańczy”. Bo LATO to cudny przyjaciel – on czeka z kredkami, ja z marzeniami! :)


    W kwestii wyboru magia sklepu imponuje,
    Ale facet... na coś dla dzieciaków poluje!
    Lampa MORSKIE BĄBELKI przykuwa uwagę,
    Pasteli głębię wezmę zatem pod rozwagę.

    Delikatność, szyk słodki i uśmiechu nuty,
    Synio nie będzie wreszcie chodził struty!
    Dla oka igraszka, dla duszy rozpasanie,
    Nadto z materiałem wybornym spotkanie.

    Lamps&Co gwarantem zdaje się jakości,
    Klimatyczność w wyobraźni także gości...
    Puentując, wśród Sweet Village krainy,
    Lampka ta wyzwala uśmiechnięte miny! :)

    http://www.sweetvillage.pl/prezenty/lampa-morskie-babelki-stojaca-lamps-co-n-detail


    Lubię na FB jako Daniel K.M.

    Adres e-mail: danmiko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Lato najbardziej lubię za to, że jest ciepło :) za błękitne niebo, piękne kwiaty na łąkach, długie dnie.

    Najbardziej wpadły mi w oko lampiony i obrazki.

    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    email: naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię lato za wodne kąpiele, uwielbiam jeziora, pływanie, opalanie się. A w sklepiku podobają mi sie wiklinowe przedmioty, Uwielbiam wszystko co prawdziwe, naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lato uwielbiam za świeże owoce, pływanie w jeziorze, słoneczko :))
    W sklepie urzekły mnie ceramiczne naczynia. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba w osstatniej chwili ale zapisuję sie do zabawy:)
    1 kocham lato za temperaturę ( jestem zmarzluchem:) i za dary natury, którymi mągę nie tylko zapełnić nasze brzuszki teraz ale pyszności zamkniete w słojach cieszą nas w zimny czas
    2 w sklepiku wypatrzyłam dwie rzeczy w których się zakochałam:) to cudowny Dzbanuszek emalia vintage Floral Garden Trading i Paterka metalowa Anati Shabby Chic White :)
    baner na http://reanja1.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Z radością udział biorę w Candy:)
    Me odpowiedzi:
    1.Lato uwielbiam za światło, ciepło, dzieci maja moc wolnego czasu...
    2. W slepie urzekła mnie lampa Lamps&Co -podziwiałam w tv śnaidaniowej:)
    3.Polubione
    4. Banerek wisi na Mój Magiczny Decoupage

    Moc pozdrowień!
    ps. Zapraszam na me Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Za co najbardziej lubisz lato?

    To moja ulubiona pora roku :) Kojarzy mi się z beztroską szkolnych lat kiedy cały rok czekałam na wakacje :) Kocham je za słońce, długie dni i krótkie noce, ciepło, plażę, opaleniznę, owoce i warzywa. Latem urodziły się moje szkraby, w lipcu świętujemy urodziny synka, wczoraj roczek ukończyła moja córcia!

    2. Co spodobało Ci się w naszym sklepie sweetvillage.pl?

    Dużo tego jest :) Cotton balls, metalowy chlebak i patera Ib Laursen, łopatka do ciasta Katie Alice, kieliszki Larochere, tabliczka "Belive", sowa Gustaw dla mojej siostrzenicy Zuzi, która jest jeszcze w brzuszku mamy i jeszcze wiele wiele innych rzeczy :)

    3. Na facebooku lubimy się od samego początku - Beata L.
    4. Nie mam bloga.

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Na fb: Go Sia, e-mail: gomikol22@yahoo.pl

    Lato mnie zawsze zaskakuje, uwielbiam je i z niecierpliwością na nie czekam bo niesie ze sobą życiową energię, której zapasy wykorzystuje w innych porach roku..taka naturalna karma, lato ma w sobie coś nieprzewidywalnego, jest jak Gość, którego wizyty nie możemy się doczekać.. wzbudza i wyzwala pozytywne emocje, wśród bogatej oferty sklepu, wybrałabym Latarnię Shabby White...będąc za granicą, zauważyłam, że lampiony są nieodzownym elementem wystroju nie tylko witryn restauracyjnych, ale też sklepowych i ognisk domowych, wzbudziły one we mnie zachwyt, działały jak magnez, jak zaproszenie do ciepłego domu, przyjaznych ludzi- tudzież Gospodarzy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lato lubię za przerwę wakacyjną oczywiście:D i pogodę sprzyjającą przygodom.
    W sklepiku najbardziej podobają mi się zestawy 3 miseczek Ib Laursen, naczynia ceramiczne Alberte Bloomingville oraz wszystkie latarnie:)
    Oto link do bannera http://shirohana-s-place.blogspot.com/
    i mój adres email malvinemalvine(małpa)gmail.com

    Pozdrawiam:)
    Shirohana

    OdpowiedzUsuń