niedziela, 22 czerwca 2014

Na Targu Śniadaniowym

W ubiegłą sobotę udało nam się wyskoczyć na żoliborski Targ Śniadaniowy. Uwielbiam tego typu inicjatywy i bardzo mnie cieszy, że powstaje ich coraz więcej. Targ Śniadaniowy to przede wszystkim świetna okazja do popróbowania i zakupienia pysznych i zdrowych rzeczy, ale nie brakuje tutaj również ciętych kwiatów, świeżych ziół czy ręcznie wykonywanych mebli i zabawek dla dzieci. Jak dla mnie  wspaniałe miejsce do buszowania, smakowania i podziwiania. Niestety pogoda była nieco kapryśna tego dnia, ale i tak uważam, że wypad można zaliczyć do udanych. Mnie szczególnie przypadły do gustu przekąski i ręcznie robione makarony, które proponowali Włosi z Apuliadish. Na ich stoisku można było posmakować m.in. kremów z rzepy, z fasoli i cykorii, ciecierzycy, friselle czy bruschettę z oliwą extra virgin 100% BIO. Oczywiście nie mogłam też przejść obojętnie obok wspaniałych słodkości - najbardziej zachwyciły mnie te z Przystanku Piekarnia. Chleby na zakwasie, ręcznie robione sery, różane konfitury, zdrowe soki, lody, zupy - dla mnie raj. W tym sezonie jeszcze będzie kilka okazji do uczestniczenia w takim śniadaniu, dlatego serdecznie zapraszam zainteresowanych na stronę organizatora po szczegóły - Targ Śniadaniowy

















Pozdrawiam Was ciepło!
Sweet Village

1 komentarz:

  1. Kochana nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę takiego targu śniadaniowego to jest rewelacja.
    Do nas mogłoby to zawitać cieszyłabym się bardzo.

    OdpowiedzUsuń