piątek, 13 czerwca 2014

Melamina jest super!

Kiedyś, nie pamiętam już dobrze kiedy, zupełnie przypadkiem trafiłam na piękne kubki i talerze. Kolory były niesamowite, a wzory naprawdę wyjątkowe. Byłam zachwycona tymi cudeńkami, które okazały się być zrobione z  melaminy. Od tamtej pory podziwiałam co sezon nowe kolekcje firmy Rice i po cichutku marzyłam, żeby mieć coś z nich u siebie. Kiedy wprowadzaliśmy się do naszego wymarzonego domu, zaczął się długi proces meblowania, wybierania koloru ścian oraz różnego rodzaju dodatków, również kuchennych. Wiedziałam, że w tym zakresie na mojej liście "must have" nie może zabraknąć uroczej, kolorowej melaminy. Obecnie do ulubionych rzeczy w kuchni należą kubki do latte w kolorze koralowym oraz kubeczek z samochodzikiem,  który sprawiłam naszemu Jasiowi. A Wy macie swoje ulubione rzeczy z melaminy w swojej kuchni? Albo takie, o których marzycie? Na zdjęciach trochę inspiracji melaminowych. Uwielbiam, absolutnie!

PS: W sklepie Sweet Village trwa jeszcze do jutra RABAT 15% na wszystkie produkty marki RICE:)





















Pozdrawiam Was ciepło!
Sweet Village



























9 komentarzy:

  1. Śliczne te pastelowe kubeczki i kompleciki dla dzieci :)
    Miłego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również! Żeby nie padało.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)
    Właśnie odkryłam Sweet Village :)...........a post o Rice jest mi bardzo bliski , bo mam małego fioła ostatnio na punkcie tej kolorowej bomby :) Miło się tu mi u Ciebie zrobiło .....
    Pozdrawiam ze Świata Oli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się u mnie spodobało! Melamina Rice jest fantastyczna, więc nie dziwię się, że masz fioła na tym punkcie:)

      Usuń
  4. wygladają świetnie ale musiałabym ich poużywać by się przekonać że takie są rzeczywiście;) może się skusze w końcu!?

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne, też mam takie talerzyki i bardzo sobie chwalę-mają ogromna zaletę: przynajmniej nasz Maluch ich nie rozbije:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam kubki na latte, nie mogę się tylko zdecydować na kolor - każdy jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń