poniedziałek, 5 maja 2014

Pomajówkowo, sklepowo

Jak Wasze nastroje pomajówkowe? Jesteście zrelaksowani? My zdecydowanie tak:). I choć pogoda była wyjątkowo kapryśna, staraliśmy się jak najwięcej czasu spędzić na powietrzu. Dni płynęły leniwie, spokojnie. To chyba było nam bardzo potrzebne. Mięliśmy też trochę gości, tak więc nie obyło się bez wieczornych dyskusji przy winku i porannego, wspólnego dłuuuugiego śniadaniowania. Było dużo śmiechu, gwaru a nawet śpiewania i tańczenia:) A teraz zwarci i gotowi ruszamy do pracy - SWEET VILLAGE bowiem jest już na ostatniej prostej do otwarcia sklepu. Już w najbliższą środę tj. 7.05.2014 zapraszamy Was na http://sweetvillage.pl/ :)


Pozdrawiam Was ciepło!
Sweet Village
 

4 komentarze:

  1. Aj,kochana,piękne zdjęcie i to co na nim! Już czekam z niecierpliwością!!!!
    Buziaczki ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że będzie Ci się podobało!

      Usuń
  2. Czekam i mam nadzieję, że coś pięknego ze Sweet Village będzie cieszyć moje oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tobie ( i nie tylko :)) spodoba się wiele rzeczy! Produkty wybierałam kierując się zasadą - to, co sama mam w domu i uwielbiam lub to, co bardzo chciałabym mieć:)

      Usuń