poniedziałek, 12 maja 2014

Kochamy Mamy

Coraz bliżej do 26-ego maja czyli Dnia Matki. Przez większość życia dotyczyło mnie to tylko jednostronnie - czyli jako córka, celebrowałam dzień mojej mamy. Teraz nieco się zmieniło, bo to również moje święto. I choć Jasiek jeszcze malutki, to liczę, że przyniesie jakiś piękny bukiecik:) Jakby to nie było jest już wprawiony - dwukrotnie w tym miesiącu przydreptał do mnie z bukietem wiosennych bzów:) I choć wiem, kto maczał z dorosłych w tym palce, to widok takiego Malucha chwiejnie maszerującego do mamy z bukietem jest po prostu bezcenny! 
A Wy macie już upatrzone prezenty dla swoich mam? Ja długo nie mogłam się zdecydować, pomimo, że mamy z mamą podobny gust. Ale ze mnie taka sroka - wszystko bym chciała mieć i mamie dać, dlatego nie mogłam podjąć decyzji. Ostatecznie wybór dokonany, ale zdradzić tutaj nie mogę, bo spalę niespodziankę:) A jeśli Wy jesteście właśnie na etapie poszukiwań - zapraszam do sklepu Sweet Village po garść propozycji i inspiracji prezentowych. Poniżej znajdziecie moją subiektywną listę NAJ dla mamy. 

A z okazji Dnia Matki w Sweet Village czekają na Was obniżki na wybrane produkty - nawet do 20% taniej! Od dziś do 26.05.2014. Zajrzyjcie TUTAJ




1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 


Pozdrawiam Was ciepło!
Sweet Village

3 komentarze:

  1. zakochałam się w koszu ale obecnie zostaje poza moim zasięgiem:-P pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyk świetny!!!! A za mną chodzą kubeczki IL ;p
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczki są śliczne! Ale ja i tak za nr 1 uważam miseczki z dziubkiem :)

    OdpowiedzUsuń