piątek, 18 kwietnia 2014

Pastelowe śniadanie królików

Nareszcie są, czekałam na nie długo, a przyjechały z daleka. Urocze króliki i zające z Mailega. W samą porę można rzec - idealni goście na Święta Wielkiej Nocy :) Jak się domyślacie, przyjechały do nas z okazji zbliżającego się wielkimi krokami otwarcia sklepu Sweet Village! Zjawiła się dość liczna ekipa, a kilku gagatów postanowiło zajrzeć również do naszej kuchni. Nie pozostało nic innego, jak zaprosić ich na małe co nie co:) Jak przystało na porę wielkanocną, Króliki zażyczyły sobie po jajeczku :) Przyglądałam się im trochę w tym śniadaniowym anturażu i przyznać muszę,  że podbiły moje serce zupełnie. Postanowione więc - dwa króliki i jeden szarak zostają z nami już na stałe:)
A wracając jeszcze do tematów świątecznych - macie już wybraną aranżację stołu na śniadanie wielkanocne? Ja w tym roku postawiłam na połączenie mięty, różnych odcieniu turkusów, błękitów z nutą wanilii. Będzie podobnie, jak na zdjęciach z króliczego śniadania :) A za obrus posłuży mi moja stara chusta na szyję - jest waniliowa, z wplecioną gdzieniegdzie cieniutką złotą nitką. Mieni się cudnie, kiedy tylko chociażby lekko zaświeci słonce. Efekt cudny! Idealna oprawa dla barszczyku i innych pyszności:)










Pozdrawiam Was ciepło!
Sweet Village

6 komentarzy:

  1. Piękne kolorki wybrałaś!!!!! My wybieramy się do rodziców i teściów więc nie muszę się martwić o wystrój stołu ;p
    A kicajce przeurocze!!!! Nic dziwnego,że skradły twoje serce-moje tez :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie pastelowe klimaty:) Ja też będę miała trochę wyjazdowe Święta, ale śniadanko będzie u nas:) pozdr. i Wesołych dla całej rodziny:)

      Usuń
  2. Piękne aranżacje! Mailegi urocze!!
    Miłego świętowania:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia mam nadz.że święta minęły w cudnej atmosferze:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo miło, zwłaszcza jak widziałam synka bawiącego się z siostrzyczkami ciotecznymi:)

      Usuń