wtorek, 1 kwietnia 2014

Idzie nowe :)

Czy pamiętacie, jak wspominałam nie dawno o tym, że właśnie zakończyła się moja kilkuletnia przygoda z pracą w marketingu? Pisałam o tym TUTAJ. Napomknęłam Wam wówczas również, że pomimo nie miłego odczucia bycia bezrobotną, coś każe mi myśleć o istnieniu głębszego sensu, w tym co nas spotyka.  Szczerze w to wierzę. I z tą wiarą
(i odrobiną nadziei:)) zaczęłam obmyślać nowy plan działania. Na początek szybki bilans moich dotychczasowych zatrudnień. Uzbierało się trochę tego, nie powiem. A im dłużej nad tym myślałam, coraz bardziej do mnie docierało, że tak naprawdę, ale to naprawdę zadowolona byłam tylko z jednej. Dlaczego? Bo była spójna z moimi zainteresowaniami. Niby oczywiste powiązanie, ale to było dla mnie, jak odkrycie Ameryki:) Tym razem więc, zanim podjęłam jakąkolwiek decyzję, zadałam sobie ważne pytanie - Co mnie interesuje? Czym się fascynuję? No i mnie olśniło:)...... 
Znacie to uczucie, kiedy trafiacie na coś wyjątkowego i wiecie, że jest stworzone specjalnie dla Was? Niektórzy mają hopla na punkcie biżuterii, inni toreb czy nowinek ze świata elektroniki, ja mam tak z pięknymi przedmiotami do domu. I wtedy nie ma siły – to coś musi być moje:) Nie pamiętam dokładnie, kiedy rozpoczęła się fascynacja światem designu. Wiem tylko, że było to baaardzo dawno temu, w czasach kiedy odkładałam monety z kieszonkowego na zakup wymarzonego świecznika czy kosza z wikliny. Czasy i źródła inspiracji się zmieniły, gust ewoluował, pasja jednak pozostała. Dzięki niej wciąż z ogromną radością szukam, urządzam, upiększam. Postanowiłam więc ową pasję połączyć z życiem zawodowym i tym samym otworzyć Sweet Village - sklep on-line :) Jak się domyślacie, będzie to sklep z wyposażeniem i dekoracjami wnętrz. Mam nadzieję, że osoby ceniące, tak jak ja,  wyjątkowe przedmioty z duszą, lubiące na co dzień otaczać się pięknem, zawsze odnajdą tutaj coś dla siebie:) O tym, co będzie w sklepie, kiedy, jak i gdzie - już wkrótce:) W związku z powyższym również blog przejdzie wkrótce małą metamorfozę. Będzie teraz więcej o wnętrzach i ciekawych inspiracjach. Mam nadzieję, że będzie się Wam podobało! Póki co zapraszam serdecznie do częstego odwiedzania bloga oraz na mój FUNPAGE na FB. Będę przeszczęśliwa, jeśli klikniecie Lubię to! :)

photo- Ib Laursen



Pozdrawiam Was ciepło!

Sweet Village

8 komentarzy:

  1. Aguś czekam z niecierpliwością na Sweet Village - sklep on-line i bardzo Ci kibicuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,życzę ci powodzenia w realizowaniu planu! Już nie mogę się doczekać twojego sklepiku :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za plany!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent do łączenia pięknych przedmiotów :) mam głęboką nadzieję, że plany się powiodą :)) wyróżniłam Twój blog w Liebster blog, zapraszam na mojego bloga po więcej szczegółów, pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację i miły komplement:) w wolnej chwili postaram się odp.

      Usuń