środa, 5 lutego 2014

Dotlenianie

Dzisiaj zaliczyliśmy pierwszy od dłuższego czasu spacer. Ostatnio bowiem siedzieliśmy z Jasiem zabunkrowani, wychylając nosa tylko po niezbędne rzeczy, jak bułka czy mleko. A dokładniej ja wychylałam nosa, bo na taką zawieruchę nie chciałam naszego malca wystawiać. No ale dzisiaj to pogoda była po prostu boska (mam nadzieję, że u Was też:)). Zero wiatru, bezchmurne niebo a śnieg skrzył się w promieniach słonecznych. Buzia aż sama się śmiała, tak było pięknie. Taką zimę to ja rozumiem, taka mi nie straszna. I mróz odpowiednio trzyma - na tyle mało, by niespiesznie spacerować, ale na tyle mocno, by czuć przyjemność z powrotu do cieplutkiego domu i kubka gorącej herbaty z cytryną (tudzież opcjonalnie dla najmłodszych domowników - butli ciepłego mleka :)) Ale powiem Wam, że mimo tej zimy, czuć.....wiosnę! A raczej słychać. Wspominałam już chyba kiedyś, że na gatunkach ptaków nie znam się w ogóle, więc nie umiem powiedzieć, kto był autorem tych treli. Podobno jest pięć gatunków ptasich posłańców wiosny – bocian biały, jaskółka dymówka, żołna, jerzyk i kukułka. Zakładam, że to jednak ciut za wcześnie na tych wiosennych zapowiadaczy, jednak ptasie śpiewy słyszałam, bezsprzecznie. Zaglądałam nawet do naszego domku dla ptaków, który ulokowaliśmy na sośnie, jednak na razie - lokatorów brak. Według dziadka Tadka (projektanta i wykonawcy owego domku) ptaki przywędrują, by się osiedlić dopiero z początkiem marca – spokojnie więc poczekam. Ciekawa jestem jaka ptasia rodzina zdecyduje się zamieszkać w naszym ogrodzie:)
 
A co do pogody - mam nadzieję, że utrzyma się do weekendu – wtedy zabierzemy się wszyscy we trójkę na spacer. W końcu mojemu M. przydałoby się też trochę tlenu:) Tlenu Wam życzę Kochani!
 
 


 
 
 
 
Dotleniona i nasłoneczniona pozdrawiam Was ciepło,

SweetVillage



3 komentarze:

  1. I u nas od kilku dni słońce daje czadu :) Taka pogoda może być chociaż i tak wolałabym żeby już nastała wiosna ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno już nie długo:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zima u Ciebie!!
    A u nas w Krakowie od kilku dni po kilkanaście stopni na plusie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń