wtorek, 28 stycznia 2014

Hiacynty i mięta czyli powiew wiosny

Może to dziwne, już w styczniu pisać o pastelowych wiosennych klimatach. Ale z drugiej strony czemu nie? Nowe kolekcje takich firm jak Green Gate czy Ib Laursen po prostu zachwycają, nic więc dziwnego, że po głowie chodzą mi już pomysły na wiosenne aranżacje:) Szczególnie miętowe, bo to kolor w którym jestem zakochana od dłuższego czasu. Na razie podchodzę do tematu bardzo delikatnie. Po prostu szkoda mi ściągać te cudne dekoracje świąteczne. Co prawda choinki już dawno nie ma (siedzi sobie z zanurzonymi korzeniami w ogrodzie, a my trzymamy za nią kciuki, by się zadomowiła u nas na dobre), za to girlandy, lampki i porcelanowe, białe renifery wciąż ozdabiają salon i kuchnię. Postanowiłam, że posiedzą jeszcze z nami do końca stycznia. Tymczasem podczas ostatnich zakupów  nie mogłam przejść obojętnie obok stoiska z kwiatami. A tam  - już na mnie zerkały - malutkie hiacynty:)
 











Zasad, na jakich funkcjonują w naszym domu kwiaty zupełnie nie rozumiem. Jedne  po krótkim czasie należy zaliczać już do tych z kategorii suszonych, inne rozrastają się jak oszalałe. Hiacynty postanowiły wybrać tę drugą opcję. Nie dość, że  (w porównaniu do wersji startowej) wybiły do góry na potęgę, to jeszcze błyskawicznie zakwitły. A ponieważ lubię bawić się przedmiotami - często kieliszki są świecznikami, świeczniki wazonami a słoiki lampionami, to tym razem hiacynty wylądowały nie w doniczce a w.... miętowej emalii:) Dobrze im tam, a mnie przyjemnie na nie patrzeć, bo ten róż z miętą zgrały się idealnie. Co prawda nie mogę się oprzeć wrażeniu, że to ciut za wcześnie (za oknem śnieżyca, że ledwo furtkę widać), ale co mi tam - styczniowa wiosno- trwaj!
 
 
PS: Tabliczka 'Smile' Ib Laursena pochodzi ze sklepu pretty-home.pl


Pozdrawiam Was ciepło,
SweetVillage




4 komentarze:

  1. Faktycznie bardzo fajny pomysł i zestawienie kolorystyczne.Pomysł przeniosę do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Zestawienie po prostu idealne na wiosnę:)

      Usuń
  2. Kolorki iście wiosenne. Mój hiacynt także poszybował mocno w górę a teraz zakwitł pięknymi dużymi kwiatami :)
    Oby do wiosny!
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twojego:) Cudne są te kwiaty!

      Usuń