wtorek, 31 grudnia 2013

Pożegnanie Starego,powitanie Nowego

Wpadłam tylko na chwilę, nie będę Wam przecież zabierać czasu przeznaczonego na szykowanie się do sylwestrowej nocy:)
Zawsze w takim momencie myślimy o tym co było, co będzie... 2013 był dla mnie łaskawy, wiele się zmieniło. Nie tylko po raz pierwszy mogłam cieszyć się wspólnym, własnym domem, ale również zaczęłam stawiać pierwsze kroki w blogowym świecie. I najważniejsze - w tym roku urodził się nasz synek. Odtąd już nic nigdy nie było takie samo:)

 
Kochani, dziękuję wszystkim, którzy wpadali do SweetVillage przez te ostatnie pięć miesięcy. Cudownie było czuć, że Wam się tu podoba:) Szczególnie dziękuję tym, którzy mobilizowali do dalszego działania, trzymali kciuki. Wszystkim życzę cudownego i pełnego radości 2014!

Do zobaczenia w Nowym Roku:)
SweetVillage

2 komentarze:

  1. Czyli obie zaczęłyśmy blogową przygodę w tym roku,ja 6 miesięcy temu :)
    Dużo fajnych rzeczy ci się przydarzyło w tym 2013 roku :) Życzę ci kochana aby ten nowy rok także obfitował w mnóstwo wspaniałych chwil i życzę ci samych radości :)
    Szczęśliwego...!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać dla nas 13stka była szczęśliwa:) Tobie również życzę z całego serca, by ten Nowy Rok przyniósł wiele radości i satysfakcji całej Twojej rodzinie:) Buziaki!

      Usuń