czwartek, 1 sierpnia 2013

Pierwszy raz


Pierwszy mój post ........
Podobno początki są zawsze trudne. Dla mnie jednak początek to również obietnica czegoś dobrego. Dużo ostatnio takich początków w moim życiu.…
Wspólnie z mężem postanowiliśmy zamienić wynajmowane dwa pokoje na przytulny domek. Z hałaśliwej i wiecznie pędzącej stolicy poniosło nas do cichej i spokojnej mieścinki, gdzie teraz mieszkamy. A skoro własny dom, to musi być i ogród! Choć na kwiatach i drzewach nie znałam się wcale, teraz powoli zaczynam odnajdować się w tym świecie i muszę przyznać, że sprawia mi to coraz większą radość. Narazie co prawda znaczną część ogrodu zajęła zwyczajnie trawa, jednak już planuję przyszłoroczne nasadzenia – wiem, że będzie bajecznie:)

Nasze pierwsze drzewko w ogrodzie


...i mirabelki u sąsiada


W tym roku pierwszy też raz zostałam mamą! I wiecie co? Dzięki temu po raz pierwszy tak naprawdę zrozumiałam, co to znaczy być dorosłą osobą. Poczucie odpowiedzialności, już nie tylko za siebie, ale za inną, odrębną istotę, zmienia człowieka na zawsze. No i do tego pewnie domyślacie się, jaki cudowny był pierwszy uśmiech synka czy pierwsze jego spojrzenie mi głęboko w oczy!:)


Zamiana męczącego szumu klaksonowo-tramwajowego na śpiew ptaków i szelest drzew działa cudownie na duszę i paradoksalnie pobudza do działania! Wreszcie mam ochotę i siłę na wyplatanie wianków, pobielanie mebli czy produkcję własnych konfitur. Do tej pory tylko o tym marzyłam, że kiedyś, że może...... I zawsze znalazłam dobre wytłumaczenie, by nic nie zmienić – bo przecież nie mam czasu, bo coś innego trzeba zrobić, bo coś muszę, bo już nie wypada! A teraz wiem, że pasje – to jest to, co nakręca mnie pozytywnie każdego dnia. Jeszcze dodam do tego moją rodzinę i przyjaciół – i mam przepis na pyszne życie. Wy też spróbujcie – gwarantuję, zakalca nie będzie, nawet jeśli robicie to pierwszy raz:) 

A takie mamy teraz widoki :)



Pozdrawiam ciepło!
SweetVillage

1 komentarz:

  1. Twoje "pierwsze razy" są mi bardzo bliskie, bowiem w życiu mojej rodziny zaszły ostatnio podobne zmiany. Trzymam kciuki, aby kolejne nowe doświadczenia były równie udane i przyniosły dużo radości.

    OdpowiedzUsuń